Ny Student

Velkommen!

Kjære alle nye tannlege-, ernærings- og medisinstudenter

Det er med stor glede vi ønsker dere hjertelig velkommen til de beste studiene UiO har å by på! De neste årene kommer dere til å tilbringe i vår kjæreste bygning Domus Medica - bedre kjent som PK (preklinisk). Her vil du møte venner for livet, underlige professorer, folk du ikke tåler trynet på og muligens ditt livs kjærlighet. Du vil møte flere mennesker enn du kan huske navnet på, og du vil være med på så mye gøy at du ikke har plass til å ta vare på alle minnene!

Studiet gir deg muligheten til å fordype deg i sykdommer og kroppens funksjoner, delta i fremragende forskning, engasjere deg i foreninger og bidra til det gode samholdet - og om du vil kan du gjøre alt på en gang! Uansett hva du velger er du alltid invitert til å være med på det som skulle skje på PK og i Anestesien.

Hele Medicinerforeningen ønsker deg velkommen til studiene og PK

Lykke til!